دیدار

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه موانع پیش روی مردم باید برداشته شود، بیان کرد: در مسیر فعالیت‌ها بسیاری ضوابط دست و پاگیر وجود دارد و این ضوابط فعالیت تشکل های مردمی را دشوار کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الله عبدالملکی عصر امروز در جلسه خیرین سلامت قم که با حضور بهرام سرمست استاندار قم برگزار شد، یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم را مردمی‌ کردن امور دانست و اظهار کرد: مردمی‌ کردن و حمایت از تشکل‌ها یکی از ۷ محور اصلی برنامه‌های من برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

وی با اشاره به اینکه موانع پیش روی مردم باید برداشته شود، بیان کرد: در مسیر فعالیت‌ها بسیاری ضوابط دست و پاگیر وجود دارد و این ضوابط فعالیت تشکل های مردمی را دشوار کرده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه حذف موانع تولید و اشتغال  از دیگر مسائل مورد توجه است، گفت: از دیگر برنامه‌ها هم‌افزایی با تشکل‌های مردمی است و باید از نگاه‌های انحصارگرایانه پرهیز شود.

وی تقویت بعد مردمی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: دولت نسبت به مردمی کردن امور اهتمام و اعتقاد دارد و این موضوع در دستگاه‌ها و سازمان‌ها نیز پیگیری می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به دغدغه خیرین سلامت و استاندار قم در خصوص واکسیناسیون کرونا گفت: اولویت اصلی کشور مبارزه با بیماری کرونا است و رییس جمهور با حساسیت این مساله را پیگیری می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    0 0
    وزیر ارتباطات چرا فعالیت رسانه ایش کمه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس